Turizm İngilizcesi

Bilindiği üzere ülkemizin en önemli iş alanlarının başında turizm gelmektedir. Yapılan araştırmalar sonucunda elde edilen istatistikler göstermektedir ki, başta gezi ve eğlence amaçlı olmak üzere, ülkemizi her yıl ortalama 25-30 milyon turist ziyaret etmektedir.  Bu ziyaretcilere doğrudan istihdam yoluyla yaklaşık 1,5 milyon turizm çalışanı hizmet vermektedir.
Güney kıyılarımız yalnızca yaz sezonunda faaliyet gösterirken İstanbul, uluslar arası iş merkezi ve turistik cazibe merkezi olarak, yılın 12 ayında ziyaretçi ağırlamaktadır. “ Taksim ve Sultanahmet bölgeleri Türk turizminin kalbidir” desek yanlış olmaz. Dolayısıyla, güney bölgelerimizdeki İngilizce ihtiyacı kendini yalnızca yaz sezonunda gösterirken, İstanbul’daki turizm işletmelerinde bu ihtiyaç yılın her döneminde mevcuttur.  Üstelik İstanbul’daki oteller kongre,seminer, sempozyum gibi faaliyetlere de evsahipliği yapmaktadır. Bu sebeple, çalışanların kullanacağı İngilizcenin içeriği, nispeten daha seçkin ve resmi olmak zorundadır.

Ülkemizi ziyaret eden turistlerin yaşadığı en büyük sorunların başında iletişim sorunu gelmektedir. Verilen hizmetten memnun kalınsa dahi, derdini anlatamamak, sorulan sorulara doyurucu yanıtlar alamamak misafirlerimizin yaşadığı en büyük şikayet sebebidir.

Bu kapsamda  EREL DİL  turizm alanında doğrudan ya da dolaylı faaliyet gösteren acenta, otel, restaurant vb. gibi işletmelere, yoğun tempoları arasında pratik çözümler sunar.

Front Office, Food & Beverage, House-Keeping, Guest Relations, Sales & Marketing, Reservations, Culinary Services gibi departmanlarda görevli çalışanlar ILC’nin bu departmanlara yönelik hazırladığı özel materyallerle eğitim alırlar. Çünkü her departmanın misafirlerle olan iletişimi farklı düzey ve formattadır. Örneğin Front Office çalışanları günün her saatinde konuşma ağırlıklı iletişim halinde iken, Reservation Department çalışanları genellikle misafirler otele gelmeden önceki süreçte, çoğunlukla yazılı olarak iletişim sağlarlar. Bu durum her departmana göre farklı içerik ihtiyacını gündeme getirir.

EREL DİL , mevcut turizm İngilizcesi tecrübesini bu noktada turizm çalışanlarına sunmaktadır. İhtiyacın doğru tespiti, özgün materyaller, turizm iletişiminde deneyimli öğretmenler, çalışma saatlerini aksatmayan eğitim programları,  EREL DİL  eğitiminin temel taşlarıdır. Önceden tespit edilmiş olası sorunlara karşı önlemler, duruma yönelik vaka çalışmaları (case studies), özellikle turizm alanında kullanılması gereken yapılar, telefon konuşmaları, mail yazışmaları, yüz yüze iletişim gibi konularda uzman eğitmenlerimiz sizi doğru şekilde hazırlayacak ve alanınızdaki hizmet kalitesine gözle görülür bir katkıda bulunacaktır.
Her departman çalışanının karşılaşabileceği durumlar farklıdır. Sipariş alma, ulaşım detayı ve yön tarifi verme, oda ile ilgili problem giderme, otel fasiliteleri hakkında bilgi verme vb. durumlarda anında çözüm üretmek elzemdir. Bu da ancak duruma önceden hazırlıklı olmakla mümkündür.

EREL DİL, turizm sektöründe zamanın değerini bilir. Bu yüzden olabilecek en kısa zamanda çözüm üretmek önceliğimizdir. Otel çalışanları için, tüm misafirlere bireysel ilgi göstermek memnuniyetin birinci kuralıdır.  Tüm öğrencilerimizle tek tek ilgilenmek ve çalıştıkları departmanda sorunsuz İngilizce iletişimlerini garanti altına almak da bizim altın kuralımızdır.
EREL DİL  ile kısa zamanda çözüm hayal değil. Otelinize özel eğitim programları için bize ulaşın.